Takaisin

Tallenna tuotetiedot Word-tiedostoon:

Vaihtoehdot:

Oletustuloste sisältää tuoteselitteen, kysytyimmät ominaisuudet ja suositeltavat yhteensopivat tuotteet.

Lisää dokumenttiin:

FSP:GB4S10Z00NDSV2

FUJITSU PRIMERGY SOG SV2 4Y 2BD OS SERVICE

Tulosta Tallenna

FUJITSU PRIMERGY SOG SV2 4Y 2BD OS SERVICE
Suurenna kuva

Fujitsu Support Pack, 4-Year, On-Site Service, Second Business Day Response, 9 hours a day x 5 days per week, 1 license(s), 4 year(s), On-site, 9x5

Tuotteen saatavuus: 30000 (30000 kpl)

Toimitus: heti

Varastossa

(Tuote saattaa poiketa kuvasta ja kuvan tuote voi sisältää osia jotka eivät kuulu varsinaiseen tuotteeseen.)


FUJITSU PRIMERGY SOG SV2 4Y 2BD OS SERVICE

Fujitsu Support Pack and ServiceContract Software
In addition to its cutting-edge products, Fujitsu offers standardized Product Support Services that are sold at the point of sale or any time during product life cycle.

Fujitsu offers support for Fujitsu and Partner branded software products. It comprises the diagnosis of software incidents, the provision of workarounds and/or the right to receive error corrections, updates and upgrades, as applicable. Software support is provided remotely. The availability of error corrections, updates and upgrades as well as the right to receive them depends to the lifecycle policy of the respective licensor and is detailed in the software-specific Technical Appendix to the data sheet.

Fujitsu Support Pack is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 8 years. Before expiry, the service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack."

On-site services
The reported fault is analyzed and the diagnosed technical problem is solved, if possible via remote access. If this is not possible, an on-site service engineer will be sent. If a hardware component fails, the operational readiness will be restored by replacing or repairing the faulty part. The spare parts used are new or as-new. The replaced parts become the property of Fujitsu or of the commissioned authorized service partner.

Service time
9x5 - Local business days and local business hours except legal public holidays

Ominaisuudet

Avaa lisää tietoja klikkaamalla alla olevia otsikoita. Avaa kaikki tiedot kerralla klikkaamalla "Näytä kaikki ominaisuudet"-nappia.

Näytä kaikki ominaisuudet

Tuotteen tiedot


Tuotenimike FUJITSU PRIMERGY SOG SV2 4Y 2BD OS SERVICE
Tuotekoodi FSP:GB4S10Z00NDSV2
Takuu 0 PV
Hinta (kpl) 897,50 €
Varastossa 30000
KPL

  Muut ominaisuudet

Lyhyt yhteenveto Fujitsu Support Pack, 4-Year, On-Site Service, Second Business Day Response, 9 hours a day x 5 days per week, 1 license(s), 4 year(s), On-site, 9x5

  Ominaisuudet

Käyttäjälisenssien lukumäärä, lisenssi(t) 1
Malli On-site
On-site tuki Y
Palveluaika (tuntia x päivää) 9x5
Vuosien määrä, vuosi/vuosia 4

  Muut

Tuoteryhmä TAKUU- JA TUKILAAJENNUKSET
Valmistaja FUJITSU
Valmistajan koodi FSP:GB4S10Z00NDSV2_FUJ


TUOTTEEN OHEISMATERIAALI JA LINKIT

Linkit: Information in the official manufacturer web site (english)


Yhteensopivat tuotteet

 PALVELIMET

Hinnat eivät sisällä ALV:a.
Hinnat valuutassa EUR. Hinnat sitoumuksetta.  Näytä tuoterivin selitteet Piilota tuoterivin selitteet

Varastossa – selitykset

  • Bundle = Tuote kuuluu ainakin yhteen bundleen.
  • ! =Erikoistarjous.

Tuotemerkkejämme


Ladataan...

Ladataan...