Takaisin

Tallenna tuotetiedot Word-tiedostoon:

Vaihtoehdot:

Oletustuloste sisältää tuoteselitteen, kysytyimmät ominaisuudet ja suositeltavat yhteensopivat tuotteet.

Lisää dokumenttiin:

U6F79E

HPE 3Y 6H 24X7 CALL TO REPAIR ML310E PROCARE SERVICE

Tulosta Tallenna

HPE 3Y 6H 24X7 CALL TO REPAIR ML310E PROCARE SERVICE
Suurenna kuva

HPE Proactive Care, 3 year(s)

Tuotteen saatavuus: TE

Toimitus: ei varastossa (TE)

Ei varastossa

(Tuote saattaa poiketa kuvasta ja kuvan tuote voi sisältää osia jotka eivät kuulu varsinaiseen tuotteeseen.)


HPE 3Y 6H 24X7 CALL TO REPAIR ML310E PROCARE SERVICE

HPE Proactive Care offers an integrated set of reactive and proactive services designed to help you improve the stability and operation of your converged infrastructure to achieve better business outcomes. In a complex converged and virtualized environment, many components need to work together effectively. HPE Proactive Care has been specifically designed to support devices in these environments, providing enhanced support that covers servers, operating systems, hypervisors, storage, storage area networks (SANs), and networks.
In the event of a service incident, HPE Proactive Care provides you with an enhanced call experience with access to advanced technical solution specialists, who will manage your case from start to finish with the goal of reducing the impact to your business while helping you resolve critical issues more quickly. Hewlett Packard Enterprise employs enhanced incident management procedures intended to provide rapid resolution of complex incidents. In addition, the technical solution specialists providing your HPE Proactive Care support are equipped with automation technologies and tools designed to help reduce downtime and increase productivity.
Should an incident occur, HPE Proactive Care includes on-site hardware repair if it is required to resolve the issue. You can choose from a range of hardware reactive support levels to meet your business and operational needs.
HPE Proactive Care includes firmware and software version analysis for supported devices, providing you with a list of recommendations to keep your HPE Proactive Care covered infrastructure at the recommended revision levels. You will receive a regular proactive scan of your HPE Proactive Care covered devices, which can help you to identify and resolve configuration problems. HPE Proactive Care also provides quarterly incident reporting intended to help you identify problem trends and prevent repeat problems.
HPE Proactive Care uses Remote Support Technology to enable faster delivery of services by collecting technical configuration and fault data. Running the current version of Remote Support Technology is required to receive full delivery and benefits from this support service.

Ominaisuudet

Avaa lisää tietoja klikkaamalla alla olevia otsikoita. Avaa kaikki tiedot kerralla klikkaamalla "Näytä kaikki ominaisuudet"-nappia.

Näytä kaikki ominaisuudet

Tuotteen tiedot


Tuotenimike HPE 3Y 6H 24X7 CALL TO REPAIR ML310E PROCARE SERVICE
Tuotekoodi U6F79E
EAN-koodi 0887111249258
Takuu 0 PV
Hinta (kpl) 1 823,13 €
Varastossa TE
KPL

  Muut ominaisuudet

Lyhyt yhteenveto HPE Proactive Care, 3 year(s)

  Ominaisuudet

Vuosien määrä, vuosi/vuosia 3
Yhteensopivuus ML310E

  Muut

Bruttopaino 0.00
EAN-koodi 0887111249258
Tuoteryhmä GENEERISET
Valmistaja HEWLETT-PACKARD ENTERPRISE
Valmistajan koodi U6F79E


TUOTTEEN OHEISMATERIAALI JA LINKIT

Linkit: Information in the official manufacturer web site (english)


Yhteensopivat tuotteet

 GENEERISET

Hinnat eivät sisällä ALV:a.
Hinnat valuutassa EUR. Hinnat sitoumuksetta.  Näytä tuoterivin selitteet Piilota tuoterivin selitteet

Varastossa – selitykset

  • Bundle = Tuote kuuluu ainakin yhteen bundleen.
  • ! =Erikoistarjous.

Tuotemerkkejämme


Ladataan...

Ladataan...